Az eső ichlette...

2010.05.23. 10:16

 

 

Egy újabb dalszöveg, még régebbről.

Emlékszem még nagyon régen, egy padon ültünk kéz a kézben
És gyengéden fújdogált a szellő
Szemébe néztem és azt láttam, amit akkor épp nem vártam
Egy könnycsepp hullott ki a szeméből
Már akkor tudtam nincs ez jól így, egy könnycsepp nem jelenthet jó hírt
De egy felhő jött, s eleredt az eső

Refrén:

Csak hullt, csak hullt a nyári eső
Csak múlt, csak múlt a régi szép idő
Csak volt, volt a régmúlt boldogság
Óh mondd, oh mondd, mért fáj?

Miért kell, miért kell, hogy így legyen vége?
Nem jutok, vissza már, többé a térképre
Mért fáj, mért fáj még ma is a szívem?
Ami volt, elmúlt, nem értem

Azt mondtad ne bánkódjak már, nem lesz jobb, késő most már
De szívem ma is meghasad
Neked van más akit szerethetsz, engem könnyen elfeledhetsz
Csak az én lelkem oly magányos
Nem hevertem ki egészen, hogy nem múlt sokon csak kevésen
De összetörtem teljesen

Refrén:

Csak hullt, csak hullt a nyári eső
Csak múlt, csak múlt a régi szép idő
Csak volt, volt a régmúlt boldogság
Óh mondd, oh mondd, mért fáj?

Miért kell, miért kell, hogy így legyen vége?
Nem jutok, vissza már, többé a térképre
Mért fáj, mért fáj még ma is a szívem?
Ami volt, elmúlt, nem értem

Néha visszagondolok még, de már nem érdekel rég
Újra látom 2szemét, és a végítéletét
Volt ami volt, de elmúlt, és ha újrakezdhetném
Azt hiszem minden percét újra átélném

Lassanként felszárad az eső minden cseppje
Lassanként feledve a régmúlt minden perce
Lassanként visszatér a régi harcos kedve
Lassanként eljut majd, a fellegekbe

 

Laccy93

 


Refrén:

Csak 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr842024599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása