A mai nap szerzeménye

2010.05.19. 18:08

 Elmélkedés az érzelmekről

 

Majd két éve már, hogy megváltozott lelkem világa
Sok mindenre rájöttem, hogy nem történt hiába
Kiket megismertem egytől-egyig rendes emberek
Hiszem, hogy nekem ez a legnagyobb fegyverem
Jöhet bármi, legyen víz vagy tűz
Közöttünk a kapcsolat bármit legyőz
Hiszed vagy sem, de többet ér egy barát
Ki ha kell, teérted a tűzbe veti magát
Többet ér, mintha zsebed kincsektől duzzadna
S egész életed magányba fulladna

Bár ott van még a család, mint méhe a virágnak
Jóban, rosszban melletted szó nélkül kiállnak
Anyukád, ki neked életet adott
Apukád, ki számodra utat mutatott
Tesód, kivel bizony összeköt a vér
Mikor már nincs melletted, rájössz mennyit ér
Elég, hogyha távol van, s nem a túlvilágon
A lényeg, hogy nincs már ott a szomszédos ágyon
Persze sajnos akadnak itt is kivételek
A másiktól messze vannak, mint egymástól a telek
Kik nem értékelik, mit az élettől kaptak
S eldobják mindazt, mit az Istenek adtak
Én már rádöbbentem arra, hogy kik fontosak nekem
Magamért, s értük  most már minden cselekedetem

Fülemben cseng most, más érzések robaja
Mely a szívemet támadja, s belülről kínozza
Nem tehetek róla, nem én akartam
Ezért míg lehetett, mindig eltakartam
Sok van mi felett az ember uralkodhat
De az érzéseinek nem parancsolhat
Nem saját kívánságunk szerint történnek a dolgok
Így sok van ki szomorú, de még több ki boldog
Mint a hullám úgy telnek napjaim újfent
Mint a tengerben: hol fent, hol lent
Ambivalens érzések tucat számra jönnek
Addig míg lelkemből mindent ki nem ölnek

De nem szeretnék panaszkodni, ez nem annak a helye
Időm az lenne rá, de nem kezdek most bele
Inkább tanulságot vonnék le, ha szabad ezt tennem
Korábban még én is másképpen hittem
De lehetsz szegény, rokkant, sérült, vagy buta
Egy valami biztos, magányos soha!

A bejegyzés trackback címe:

https://enverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr92016031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MadThrasher 2010.05.19. 19:09:59

Szép vers, sok mindenre kitér, nagyon jó lett. De, ha nem reklámozod a blogod, nem valószínű hogy túl nagy nézettségre fogsz szert tenni te sem.:P

Laccy93 2010.05.19. 19:13:37

Köszi. De már pedig reklámoztam, de nem nagyon hatott meg senkitD:
süti beállítások módosítása