2010.07.04. 13:34

 Zita esete

 

A lány neve Zita

Szép volt ő de buta

Minden férfi álma

Mert tőle minden srácnak áll ma

Minden pasi esete

Elmondom hogy esett az esete

Velem volt ma egész este

Tüzes forró volt a teste

Haja gyönyörű fekete ében

Gyönyörködtem duzzadó kebelében

Szeme szépen csillogott az éjbe

Szép szavakat súgtam a fülébe

A sexy ruhát, mit miattam vett fel

Éjjel csak én értem dobta el

Olyan volt, mint az álom

Ezt én néked garantálom

De egy úriember nem dicsekszik

Minden nőt megdönteni igyekszik

Húzok hát egy strigulát

És egy sör mellett az életemet gondolom át

Így születtek ezek a sorok

Most a dolgokba belegondolok

És meghozom a sorsfordító döntést

Folytatom még a pezsgést, pörgést

Így nem változott semmi

Ez ellen már nincs mit tenni.

Bigmen

A bejegyzés trackback címe:

https://enverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr762128670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása