Havasi táj

2010.05.18. 19:01

 Az első dalszöveg mi publikálásra került. Remélem tetszik!

 

Kinéztem az ablakon, más lett a táj
Nem látom a jövőmet, azt ami vár
Tévhit volt, de régen volt ahány csillag az égen volt
Annyiszor reméltem, hogy a holnap másképp lesz

Refrén:
Mint havasi táj, az életem
Úgy változott meg hirtelen
Mindent elborító nagy fehérség
Csúf játékot űző vágy, reménység
Hozzátok szól fohászom
Mert a helyes utat nem találom
Adjatok erőt a folytatáshoz
Mutassatok utat a boldogsághoz

Hulló hópelyhek, annyi a gonoszság
Múló érzelmek, már kevésbé fáj
Mint hulló csillagok, mint múló nappalok
Úgy fogy el a remény, s úgy lesz fehér a táj

Refrén:
Mint havasi táj, az életem
Úgy változott meg hirtelen
Mindent elborító nagy fehérség
Csúf játékot űző vágy, reménység
Hozzátok szól fohászom
Mert a helyes utat nem találom
Adjatok erőt a folytatáshoz
Mutassatok utat a boldogsághoz

Egy csillanó napfény, mely áthatol a szenvedésen
Úgy olvad a jég, s olvad fel szívem
S mint elolvadt hó után a sár
Lelkemben a táj, csak emlék marad már

Csak egy havasi táj volt az életem
Míg meg nem változott hirtelen

 Laccy93

A bejegyzés trackback címe:

https://enverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr262013583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása