Régen jelentkeztem már új verssel, ennek oka, hogy nem nagyon van már versem. Egyelőre ezek azok melyekről úgy gondoltam, hogy kirakom az internetre is. Nem kaptam verset még senkitől, szval ez így elég necces, de sebaj. Megoldom:) Írtam egy verset megint.Íme:

 

Keresem a szavakat

Keresem a szavakat, pont most hagynak cserben
Mikor már éppen feltárnám előtted a szívem
Rengetegszer fordult körbe az óra mutatója
Míg eldöntöttem belekezdek ezen mondandómba
Vártam már eleget most van itt az idő
Az igazság napja ez, de nem túl felemelő
Nem könnyű kifejteni mindazt mit szeretnék
Hogy ne mondjak olyat, mit később megbánnék
Majd válaszod után talán mindent elmondok
Jót, s rosszat egyaránt a tudtodra adok
Annyit kérek csupán, hogy gondold át a dolgot
Úgy dönts, hogy befoltozd a szívemen a foltot
Talán nem én vagyok kiről mindig is álmodtál
De rajtam kívül nincsen más, aki csak reád vár
Ha mégis nemet mondasz nem lesz könnyű feledni
Mint egy barát továbbra is a közeledben lenni
Remélem nem kell helyetted más valakit keresni
Hisz téged tiszta szívből tudnálak szeretni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr462066108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása